|
Roztańczone nóżki - na zajęciach dzieci poznają
kroki taneczne wybranych tańców towarzyskich. Zajęcia będą się odbywać dla 2
grup 10 osobowych 1h tygodniowo dla każdej. Czerwiec 2011r.
Podczas zajęć dzieci utrwalały poznane podczas zajęć w tym roku szkolnym tańce standardowe i latyno-amerykańskie. Przygotowywały się też do występów na zakończenie roku szkolnego. Maj 2011r. Podczas zajęć dzieci poznały wyliczankę do samby, kroki w tył do samby i kroki boczne do samby. Utrwalały także kroki do cha-cha. Kwiecień 2011r. Dzieci poznały nowy krok do cha-cha: skrzyżny z przodu. Tańczyły przy muzyce poznane tańce. Podczas zajęć dzieci poznały nowy taniec – sambę, zapoznały się z jego rymem. Marzec 2011r. Podczas zajęć dzieci powtórzyły znane już kroki do cha-cha. Wykonywały ćwiczenia przy muzyce. Odgadywały jaki to taniec- próbując dopasować kroki do muzyki. Poznały nowy krok do cha-cha – skrzyżny z przodu. Tańczyły w parach przy muzyce poznane tańce. Luty 2011r. Dzieci poznały nowy taniec – merengue – wyklaskiwały jego rytm, nauczyły się wyliczanki. Poznały też ustawienie i trzymanie w tańcach latino – wykonywały ćwiczenia przy muzyce. Styczeń 2011r. Dzieci z obu grup utrwalały kroki poznanych tańców uczestnicząc w konkursie. Uczyły się tańca grupowego – dyskotekowego. Poznały krok boczny dostawny. Ćwiczyły też koordynację łącząc ruchy rąk z krokiem bocznym dostawnym. Ćwicząc taniec dyskotekowy utrwalały kierunki kroków: w przód i w tył. Grudzień 2010r. Podczas zajęć dzieci uczyły się kroku podstawowego do polki oraz kroku bocznego, wykonywały ćwiczenia przy muzyce. Łączyły krok podstawowy z bocznym. Tańczyły do liczenia i przy muzyce. Listopad 2010r. Dzieci powtarzały poznane kroki do walca angielskiego, tańczyły w parach przy muzyce. Uczyły się nowego tańca – walca angielskiego. Uczyły się wyliczanki do polki. Październik 2010r. Dzieci
poznały kroki do blusa: bonny i bonno dostawny, łączyły te kroki z muzyką.
Próbowały też tańczyć blusa w parze przy muzyce. Wrzesień 2010r. Dzieci z obu
grup zostały zapoznane z zasadami panującymi na zajęciach tanecznych. Czerwiec 2010r. Podczas zajęć dzieci utrwalały poznane podczas zajęć w tym
roku szkolnym tańce: walc angielski, walc wiedeński, poleczkę, taniec disco,
merengue, cha-cha, sambę. Przygotowywały się też do występów na zakończenie
roku szkolnego. Maj 2010r. Podczas zajęć dzieci poznały nowy taniec – walc wiedeński,
zapoznały się z jego rymem i nauczyły wyliczanki. Nauczyły się kroków w przód i
bocznych do walca wiedeńskiego. Tańczyły walca wiedeńskiego do liczenia i do
muzyki. Przypomniały sobie również poznane wcześniej tańce: walc angielski i
poleczkę. Kwiecień 2010r. Podczas zajęć dzieci poznały nowy taniec – sambę, zapoznały
się z jego rymem i nauczyły wyliczanki. Nauczyły się kroków w tył i bocznych do
samby. Tańczyły sambę do liczenia i do muzyki. Przypomniały sobie również
poznany wcześniej taniec – cha-cha. Marzec 2010r. Dzieci
poznawały rytm i kroki nowych tańców: merengue. Uczyły się ustawienia i
trzymania w tańcach latino. Luty 2010r. Dzieci
tańczyły poznane tańce: walc angielski i poleczkę. Uczyły się nowego tańca –
cha-cha. Styczeń 2010r. Dzieci
utrwalały poznane tańce, Nauczyły się tańca dyskotekowego. Tańczyły też polkę i
walca angielskiego. Grudzień 2009r.
Dzieci
ćwiczyły poznane tańce, rozpoznawały je i wskazywały różnice.
Listopad 2009r. Dzieci poznawały rytm i kroki nowych tańców: walca angielskiego, bluesa i polki. Październik 2009r. Zajęcia
taneczne odbywają się w dwóch grupach. Obie grupy zapoznały się z zasadami przy muzyce w tańcu integracyjnym oraz w Nauczyły muzyce. |